HHXOpgaver.dk - Hent dine skoleopgaver
| Log ind | Opret Bruger |
Du er ikke logget ind.
Brugernavn:

Kode:

Har du ingen bruger?
Opret Bruger

Markedskommunikation

Salgsbrev - Audi - Markedskommunikation
Et salgsbrev opstillet efter reglerne for direct marketing. Salgsbrevet er korrekt opstillet, og indeholder alt det er salgsbrev skal indeholde. Brevet handler om leasing af en Audi A1, hvor der bliver slået fast at det forsat er billigt at lease en Audi. Selv efter regeringen forsøgte at gøre det væ...
(Gå til opgaven)
Reklamens målsætninger og målgrupper – Kapitel 2 - Markedskommunikation
Markedskommunikation C, Systime. Forfattere: Michael Bregendahl, Morten Haase, Jan Halberg Madsen. Opgaver og Spørgsmål: 1. Hvilke forhold spiller ind, når en virksomhed skal fastlægge sine kommunikationsmål? 2. Giv eksempler på situationer, hvor det er hensigtsmæssigt for en virksomhed at u...
(Gå til opgaven)
Markedskommunikation C – Kapitel 1 - Markedskommunikation
Markedskommunikation C, Systime. Forfattere: Michael Bregendahl, Morten Haase, Jan Halberg Madsen. Markedskommunikation C – Kapitel 1 spørgsmål: 1. Forklar forskellen på signal- og medieparametre. Signalparametre, også kaldet udformningsparametre. 2. Forklar forskellen på individuel kommun...
(Gå til opgaven)
Markedskommunikation - eksempel på en eksamensopgave - Markedskommunikation
Markedskommunikation C, Systime. Forfattere: Michael Bregendahl, Morten Haase, Jan Halberg Madsen. Skal du til eksamen i markedskommunikation? og mangler lidt eksamenstræning eller bare gerne vil vide hvordan en eksamen foregår? Så hent dette eksamensspørgsmål, der tidligere er anvendt til ...
(Gå til opgaven)
Kapitel 9 - Kontrol af kommunikationsindsatsen - Markedskommunikation
Markedskommunikation C, Systime. Forfattere: Michael Bregendahl, Morten Haase, Jan Halberg Madsen. Kapitel 9 - Kontrol af kommunikationsindsatsen Opgaver og spørgsmål Læs følgende spørgsmål og diskuter spørgsmålene. 1. Forklar forskellen mellem pretest og posttest af kommunikationsi...
(Gå til opgaven)
Kapitel 8 – Juridiske og etiske retningslinjer for markedskommunikation. - Markedskommunikation
Markedskommunikation C, Systime. Forfattere: Michael Bregendahl, Morten Haase, Jan Halberg Madsen. Kapitel 8 – Juridiske og etiske retningslinjer for markedskommunikation. Opgaver og spørgsmål. Løs følgende opgaver og diskuter spørgsmålene. 1. Hvad er formålet med Kodeks for Rekl...
(Gå til opgaven)
Kapitel 7 ● Planlægning af kommunikationsindsatsen. - Markedskommunikation
Markedskommunikation C, Systime. Forfattere: Michael Bregendahl, Morten Haase, Jan Halberg Madsen. Kapitel 7 ● Planlægning af kommunikationsindsatsen. Opgaver og spørgsmål Løs følgende opgaver og diskuter spørgsmålene. 1. Foretag en analyse af udviklingen i reklameforbruget ud fra i...
(Gå til opgaven)
Kapitel 5 Den kreative strategi - Markedskommunikation
Et PowerPoint udarbejdet af læreren - Kapitel 5 Den kreative strategi - Del 1 Kreative teknikker / idéudvikling og budskabsindhold og -udformning. - Fase modellen - Budskabsindhold og - udformning - 3 TYPER MEDIEGRUPPER...
(Gå til opgaven)
Kapitel 4 - Kommunikationsparametre - Markedskommunikation
Markedskommunikation C, Systime. Forfattere: Michael Bregendahl, Morten Haase, Jan Halberg Madsen. Kapitel 4 - Kommunikationsparametre Opgaver og Spørgsmål Løs følgende opgaver og diskuter spørgsmålene. 1. Gør rede for de enkelte kommunikationsparametre.  Reklame (Den mest a...
(Gå til opgaven)
Kapitel 3 - Positionering og Branding. - Markedskommunikation
Markedskommunikation C, Systime. Forfattere: Michael Bregendahl, Morten Haase, Jan Halberg Madsen. Kapitel 3 - Positionering og Branding. Spørgsmålene lyder: Opgaver og Spørgsmål: Løs følgende opgaver og diskuter spørgsmålene. 1. Giv eksempler på forskellige produkt positionerings meto...
(Gå til opgaven)
Gå til side: 1 2